WYSTARCZY 15 tys. złotych, aby zacząć własną przygodę !
NASZ MODEL BIZNESOWY JEST DLA WSZYSTKICH
OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE MODELE WSPÓŁPRACY
FOOD TRUCK – Polacy pokochali lody „z budki” … Dla miłośników mobilnych rozwiązań przygotowaliśmy doskonałe rozwiązanie na sezon letni i wakacyjny – przyczepy lodowe, z których sprzedaż można prowadzić niemal w dowolnym miejscu i bez ograniczeń. Nie płacisz czynszu przez cały rok – bądź niezależny i elastyczny na zmiany w przyszłości ! Nasze przyczepy zostały zaprojektowane w oparciu o zebrane doświadczenie całego zespołu
BALL – lodowa kula, która Ciebie wyróżni !
Punkt gastronomiczny wzbudza duże zainteresowanie, ze względu na swój wyjątkowy kształt. Jest to rozwiązanie ekonomiczne i praktyczne. Ze względu na niewielki kształt - koszty dzierżawy działki zmniejszamy praktycznie do minimum. Dzięki doświadczeniu naszego zespołu, jesteśmy o krok do przodu z jakością i trwałością wykonania tego typu przyczep. Ball, to opcja która doskonale sprawdzi się w wielu miejscach.
Zacznij zarabiać już dziś na imprezach okolicznościowych, festynach, zlotach lub punkcie sezonowym!
TAKE ME – lody z okienka
Nowy wymiar okienek z lodami. Preferujemy przy tym lokalizacje w centrum miasta, przy głównej ulicy, przy deptaku – czyli wszędzie tam, gdzie panuje duży ruch pieszych.
COMMERCIAL – niezależny punkt gastronomiczny skrojony na twoje potrzeby.
Małe lodziarnie stają się coraz większą konkurencją dla dużych lokali. Jest to wynikiem trendów, zmieniającej się mody i zachowań samych konsumentów. Pośpiech sprawia, że klienci uwielbiają szybką obsługę na wynos. Jakość, szybkość obsługi klientów w naszych punktach to droga do sukcesu. Sztuką nie jest inwestowanie w duże lokale, sztuką jest zainwestować w zadowolenie
MINI STAND – uzupełnij swoje stoisko o wyjątkowy produkt.Specjalnie przygotowany moduł do wstawienia w istniejącym już miejscu, z wykorzystaniem jak najmniejszej powierzchni lokalu (od 1 m 2 ). Jest to wariant dla osób posiadających już lodziarnie, kawiarnie , restaurację, bar lub sklep sezonowy, chcących poszerzyć swój asortyment o lody bałwanki.
Podstawa to wyjątkowy koncept i lokalizacja !
W przypadku każdego biznesu podstawową kwestią jest lokalizacja. Wybierając miejsce do otwarcia
własnej lodziarni, szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na ilość mieszkańców w mieście,
ewentualną konkurencję, czy też natężenie ruchu koło potencjalnego punktu. To, że w bliskiej
odległości znajduje się podobny koncept nie musi skreślać wybranej przez nas lokalizacji, bywa że
zdrowa konkurencja wpływa pozytywnie na prowadzenie tego typu biznesu – wszystko jednak zależy
od konkretnej sytuacji.